Dyrektor Muzeum Techniki i Przemysłu NOT Pan Piotr Mady, zważywszy na udział absolwentów Wydziału Mechaniki Precyzyjnej/Mechatroniki PW w konstrukcji zestawów wskaźników do samochodu Polonez, przekazał zaproszenia na tę wystawę grupie naszych absolwentów, którzy mogli uczestniczyć w tej uroczystości.
oraz mgr inż. Tadeusz Dziewulski – były dyrektor naczelny nieistniejącego już zakładu ZMP Mera-Błonie, ostatniego producenta zestawów wskaźników do samochodu Polonez.
Spotkanie miało, w dużej mierze charakter nostalgicznych wspomnień okresu, w którym warszawski przemysł motoryzacyjny nabierał tempa. Została zakupiona licencja na samochód Fiat 125p. Wówczas w ZMP Mera-Błonie uruchamiano produkcję zestawów wskaźników oraz termostat do tego samochodu. W pracach tych uczestniczył mgr inż. Franciszek Szafrański.
1978 r., nastąpiła era samochodu Polonez – trwająca ponad 20 lat. W tym czasie dr inż. J. Piskorz, mgr inż. J. Rokicki oraz mgr inż. Wł. Ławniczak opracowali zestaw wskaźników do pierwszego samochodu Polonez, a później do kolejnych modeli MR’93 i MR’97.
Na wystawie znalazły się m.in. dwa zestawy wskaźników do samochodów Polonez MR’93 oraz MR’97 – przekazane do Muzeum Techniki przez prof. Z. Mrugalskiego.
W spotkaniu uczestniczyli byli pracownicy z innych zakładów, a w szczególności z FSO. Upłynęło ono w atmosferze z trudem ukrywanego żalu za tą epoką, którą pokazała świetnie zorganizowana wystawa.